Центр обслуговування платників Новоархангельського сектору обслуговування платників Голованівської ДПІ: Аналіз надання адміністративних послуг за 2024 рік.
Однією із основних функцій податкової служби є сервісне обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг.
За 12 місяців 2024 року Центр обслуговування платників Новоархангельсмької ДПІ, а з 7 листопада 2024 в результаті реорганізації нині Новоархангельський сектор обслуговування платників Голованівської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Кіровоградській області (далі – ЦОП) відвідало 4256 платників податків, а також пересічних громадян, що більше в порівнянні з минулим 2023 роком на 756 відвідувачів. Територія обслуговування Новоархангельським сектором (ЦОП) охоплює три громади Новоархангельська, Надлацька та Підвисоцька, яка налічує більше 23 тис. населення та офіційно зареєстрованих платників податків станом на 1 січня 2025 року- 1202 (юридичних та фізичних осіб).
Фахівцями ЦОП Новоархангельського сектору обслуговування платників в звітному періоді надано 3103 ( 2347 послуг у 2023році) адміністративних послуг, з яких 400 послуг платникам інших регіонів України, що відповідно до минулого року більше на 756 адміністративних послуг.
Найбільш запитуваними були послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, їх отримали 2063 фізичні особи, у тому числі 400 громадян з інших регіонів України. Надано 511 послуг з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, із них 56 довідок/відомостей громадянам іншого регіону України.
Також, за 2024 рік фахівці Центру обслуговування платників Новоархангельського сектору надали 219 витягів з реєстру платників єдиного податку, сформовано та видано витягів з реєстру платників ПДВ-29. Зареєстрували 93 реєстратори розрахункових операцій, 111 книг обліку розрахункових операцій та 59 розрахункових книжок. Підтверджено статус податкового резидента України 2 фізичним особам.
Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. Зокрема, за рік було опрацьовано 461 відомість .
На постійній основі питання забезпечення повноти обліку об’єктів оподаткування та об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням.
Окрім надання адміністративних послуг, в ЦОП Новоархангельського сектору платникам та громадянам надавалися консультаційні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, окремих питань щодо кампанії декларування та користування електронними сервісами ДПС, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях, застосування реєстраторів розрахункових операцій або програмних реєстраторів розрахункових операцій, надання рахунків тощо,
Працівниками ЦОП за січень - грудень 2024 року прийнято податкової та іншої звітності в кількості -8521, з них 99 відс. подано засобами телекомунікаційного зв’язку, тобто онлайн (8417)на паперових носіях подано-104 звітів, це становить 1,2 відс. від загальної кількості прийнятої звітності. Такий високий показник подачі звітності через онлайн ресурси, зокрема через сервіси ДПС, а саме через «Електронний кабінет платника» свідчить про те, що працівниками ДПІ-сектору проводилась і проводиться широкомасштабна робота по залученню платників до подачі звітності через Е-сервіси ДПС.
Також фахівці ДПІ протягом усього року видавали довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків, приймали вхідну кореспонденцію, проводили роботу по взяттю на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погоджували довідки-розрахунки про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску.
До послуг платників - комп’ютера, які підключені до мережі Інтернет і дають змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.
За 2024 рік проведено ряд зустрічей з керівництвом місцевих громад на різну тематику зокрема, щодо декларування доходів громадян, залучення працівників громад та громадян до Електронного кабінету, скорочення податкового боргу по місцевих податках і зборах, та збільшення надходжень до місцевих бюджетів за рахунок погашення боргу.
На постійній основі працівниками сектору ДПІ проводяться сеанси телефонного зв»язку «гаряча лінія» на актуальну податкову тематику, практикуми-навчання щодо подачі звітності засобами телекомунікаційного зв»язку . За 2024 рік підготовлено та розміщено на сайтах місцевих громад більше 140 прес-релізів щодо новин податкового законодавства.
Новоархангельський сектор обслуговування платників Голованівської ДПІ ГУ ДПС у Кіровоградській області