Яку звітність необхідно надати після ліквідації?
Яку ліквідаційну звітність надавати, залежить від того, на якій системі оподаткування ви були на момент закриття і чи були у вас наймані працівники.
Якщо найманих працівників у вас не було і ви на момент закриття були:
1) платником єдиного податку (не сільгосп виробником), – вам необхідно надати Податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця разом з Додатком по ЄСВ;
2) на загальній системі оподаткування (не сільгосп виробником), – вам слід надати Податкову декларацію про майновий стан і доходи разом з Додатком по ЄСВ.
Якщо ж у вас були наймані працівники, то додатково до вищепереліченої звітності необхідно також надати «Об’єднаний звіт» – Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску.