Таргетолог: хто це та як ним стати?
Таргетолог: хто це та як ним стати?
«Запускаємо» рекламу в ціль! А точніше, в цільову аудиторію, використовуючи знання про target. Державна служба зайнятості пропонує отримати їх на курсах цільового призначення за навчальною програмою «Таргетолог. Створення таргетованої реклами».
Дізнайтеся від викладачів Одеського центру професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості все про діджитал-маркетинг. Як відбувається аналіз продукту клієнта та конкурентів, пошук та сегментація цільової аудиторії, створення креативів та текстів для реклам, налаштування реклами в соцмережах, планування та коригування бюджету для рекламної кампанії, запуск тестової реклами та створення звітів по ній, аналіз та оптимізація реклами після запуску та ін.
Починайте з бази, на яку згодом «нарощуватимуться» усі інші знання. Водночас фахівці служби зайнятості підібрали для вас усі необхідні ресурси для навчання – від фундаментальних знань до додаткових.
Перевагами цієї діджитал-професії є: швидке опанування професії, віддалена робота та високий прибуток, високий попит, ведення декількох проєктів одночасно, робота з різними типами бізнесу. Ви можете працювати з різними сферами бізнесу або ж вибрати тільки одну нішу і стати «профі» саме у ній. Для тих, хто не любить рутину – це може стати важливим критерієм вибору професії.
Не зволікайте! Розпочніть шлях від таргетолога-початківця до керівника проєктів, маркетинг-директора чи до індивідуального підприємця.
Починаємо 05 червня 2023 року. Долучайтеся!
Деталі щодо навчання отримуйте у фахівців філій обласного центру зайнятості/їхніх структурних підрозділів за місцем вашого перебування. Контакти тут: https://is.gd/20aDFB
Орієнтовний графік навчання за професіями, які можна здобути за сприяння Державної служби зайнятості на базі Одеського центру професійно-технічної освіти, тут https://is.gd/Pppvdd
Пишіть нам в Telegram - t.me/dcz_kir