Порядок розрахунків у разі відключення електроенергії або в період ремонту РРО та ведення КОРО
Головне управління ДПС у Кіровоградській області інформує, що на період виходу з ладу реєстратора розрахункових операцій (далі – РРО) або в разі відключення електроенергії розрахункові операції проводяться з використанням книги обліку розрахункових операцій (далі – КОРО) та розрахункової книжки (далі – РК), то після встановлення відремонтованого (резервного) РРО або відновлення постачання електроенергії необхідно провести через РРО суми розрахунків за час роботи з використанням РК, а також відповідно до контрольної стрічки (у випадку обнулення оперативної пам’яті) – за час роботи, що передував виходу РРО з ладу або відключенню електроенергії, окремо за кожною ставкою податку на додану вартість, акцизного податку або іншого податку (збору), після чого слід виконати Z-звіт.
За потреби виконується операція «службове внесення» на суму готівки, що зберігається на місці проведення розрахунків.