Пенсійний фонд інформує
Якщо не виходить створити е-лікарняний…
З 1 жовтня в Україні відбувся перехід до електронної форми листків непрацездатності, тобто на сьогодні лікарі формують лише е-лікарняні.
Як формуються е-лікарняні?
Процес формування е-лікарняного заснований на інформаційній взаємодії інформаційних ресурсів закладів охорони здоров’я та Пенсійного фонду України.
Найпоширеніша помилка – неактуальні дані
Повідомлення про помилку “Особа відсутня у Реєстрі застрахованих осіб” зумовлене невідповідністю персональних даних особи, яка звернулась до лікаря, та відомостей про неї у Реєстрі застрахованих осіб.
Найчастіше це виникає при зміні прізвища особою, та відповідно, після отримання нового паспорта (нова серія та номер паспорта).
Як актуалізувати свої дані?
З метою актуалізації своїх персональних даних громадяни повинні подати до територіального органу Пенсійного фонду України особисто (або через представника) Анкету застрахованої особи і документи, що ідентифікують та підтверджують інформацію про особу.
Також є можливість надати Анкету засобами вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua).
Важливо!
Своєчасне повідомлення про зміни у персональних даних особи дозволить своєчасно отримати електронний листок непрацездатності та виплати від роботодавця та Фонду соціального страхування.
Олена ПАРХОМЕНКО, начальник управління інформаційних систем та електронних реєстрів головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області